Forfattersiden.dkForfattersiden.dk kræver login, før du selv kan bidrage med indhold

Forfattersiden

Med forkærlighed for litteratur og filosofi. men har ingen fine fornemmelser og også mange andre ...Hejsa og velkommen til min profil :d mit navn er laura, og i flere år har jeg været helt vild m ...Forfatterspire med mere eller mindre indestængte ambitioner.Har en drøm om at skrive mere :-)Jeg er igen på vej på eventyr og vil gerne dele dem med nogen. så jeg har allieret mig med min ...Jeg er en dame i mim bedste alder :-) jeg har i flere år skrevet digte og tekster, jeg er nu begy ...Ny i tekstverdenen, men et kæmpe ønske om at udbrede nænsom fødsel for mor og barn og hvilken ...Jeg er en pige, der har skrevet siden jeg var lille. jeg er meget selvkritisk over for mine tekste ...Mit navn er nina johanne. jeg er 24 år og har skrevet lige siden jeg kan mindes. derudover er jeg ...Jeg skriver i fritiden. noget af det vælger jeg så at dele med jer forfattere in spe her på sid ...Jeg er 15. bodybuilder. cykel rytter og gamer, det er det.Hej!!! jeg har ikke lyst at skrive mit rigtige navn, så derfor for i min signatur. jeg elsker at ...Kvinde på 35, fra århus. forfatter og kunstner, udgiver bogen det tynde bånd i sommeren/efterå ...Hej alle! det skrevne ord har altid interesseret mig. jeg havde læst det meste på biblioteket, i ...Jeg er født i 1945 og opvokset i vendsyssel. efter soldatertiden hos dronningens livregiment i n ...Jeg er en enlig mand på 64, har i mange år skrevet små ting til skrivebords skuffen, lidt digte ...Jeg har skrevet en del på hobbyplan gennem de sidste par år, noveller,eventyr og digte, noget je ...Nu må vi se hvad der kommer til mig af tanker. Fakta: 25 år gammel, hygge-nomade og kunstner. for cirka to år siden blev jeg ramt en bog ide, o ...Jeg skriver fiktion. med udgangspunkt i den virkelighed vi som mennesker skaber, skriver jeg om vo ...
Anmeldelser (romaner, noveller, digte, film, sangtekster osv)

Her på siden finder du anmeldelser fra registrerede profiler på Forfattersiden.dk. Du kan selv bidrage ved at bedømme og kommentere - eller du kan oprette dine egne. Du bestemmer selv genren og kategorien - det vigtigste er, at du får brugt dine evner som forfatter.

Brug søgefeltet øverst hvis du leder efter noget bestemt!

Du skal være logget ind, før du kan skrive dine egne anmeldelser!

Titel: Dr. med. eben alexander iii, neurokirurgen som besejrede døden