Forfattersiden.dkForfattersiden.dk kræver login, før du selv kan bidrage med indhold

Forfattersiden

Jeg er en skabs digter, jeg har ikke selvtilliden til at vise dem fuldt offentlig. jeg ved ikke hv ...Digter med opladt opmærksomhed – rettet mod det digteriske projekt; som er refleksioner over to ...Daniel b. olsen jeg har de sidste 4 år været bosiddende på østerbro. i min fritid nyder jeg at ...Hej, jeg er en ung forfatter (17 år), jeg har i mange år nu haft en stor interesse i at skrive t ...Jeg er ikke nær så mørk og dramatisk, som du kunne komme til at tro.Jeg er ny her, og alle andre steder. så vær sød ved mig, og alle andre. Med forkærlighed for litteratur og filosofi. men har ingen fine fornemmelser og også mange andre ...Hejsa og velkommen til min profil :d mit navn er laura, og i flere år har jeg været helt vild m ...Forfatterspire med mere eller mindre indestængte ambitioner.Har en drøm om at skrive mere :-)Jeg er igen på vej på eventyr og vil gerne dele dem med nogen. så jeg har allieret mig med min ...Jeg er en dame i mim bedste alder :-) jeg har i flere år skrevet digte og tekster, jeg er nu begy ...Ny i tekstverdenen, men et kæmpe ønske om at udbrede nænsom fødsel for mor og barn og hvilken ...Jeg er en pige, der har skrevet siden jeg var lille. jeg er meget selvkritisk over for mine tekste ...Mit navn er nina johanne. jeg er 24 år og har skrevet lige siden jeg kan mindes. derudover er jeg ...Jeg skriver i fritiden. noget af det vælger jeg så at dele med jer forfattere in spe her på sid ...Jeg er 16, og går på efterskole. i min fritid skriver jeg rap og dance-chart, og laver musikHej!!! jeg har ikke lyst at skrive mit rigtige navn, så derfor for i min signatur. jeg elsker at ...Kvinde på 35, fra århus. forfatter og kunstner, udgiver bogen det tynde bånd i sommeren/efterå ...Hej alle! det skrevne ord har altid interesseret mig. jeg havde læst det meste på biblioteket, i ...
Anmeldelser (romaner, noveller, digte, film, sangtekster osv)

Her på siden finder du anmeldelser fra registrerede profiler på Forfattersiden.dk. Du kan selv bidrage ved at bedømme og kommentere - eller du kan oprette dine egne. Du bestemmer selv genren og kategorien - det vigtigste er, at du får brugt dine evner som forfatter.

Brug søgefeltet øverst hvis du leder efter noget bestemt!

Du skal være logget ind, før du kan skrive dine egne anmeldelser!

Titel: 'before the fall' af noah hawley