Forfattersiden.dkForfattersiden.dk kræver login, før du selv kan bidrage med indhold

Forfattersiden

Mens hun sad der i sin vindueskarm iført sine slidte joggingbukser og et glas billig rødvin ved ...Kom tæt på mig, føl dig frem, sig intet, der er intet at sige. træk vejret, find din sjæls be ...”du delte din hemmelighed med mig” tingene har ikke været de samme siden du kom ind i mit li ... sakset fra: https://montagne.dk roman­konkur­rence 2019 forlaget montagnes romankonkurren ... sakset fra: http://www.gyldendal.dk/artikler/romankonkurrence skriv en roman for tweens – ...”det gode liv” vågnede op i london i går vidste ikke hvordan jeg kom der jeg havde en mobil ...It was a few hours after dawn, a warm gentle breeze was blowing through the mostly barren landscap ...”hemmeligheder”. jeg behøves en anden historie noget at få af mit hjerte til at lette af mi ...”rig kærlighed” jeg husker at vi snakkede og var oppe hele natten jeg husker at vi var tidl ... en vredt gestikulerende bedstefar en vrææælende femårig en rød numse lagt i seng ...”hvor end jeg går hen” jeg ved jeg kunne lyve, men jeg fortæller sandheden hvor end jeg gå ...Løbe, løbe langt væk herfra, flygte fra gårsdagens drømme. skynder mig afsted for at glemme ...”jeg vil se dig igen” to uger siden verden skulle være forandret men jeg er hjemme igen jeg ...”intet hvad jeg ejer, er virkeligt mit” jeg har aldrig fundet et sted jeg kan kalde for mit h ...Fascination you are moving through my mind much like an artists brush on a canvas sweeping softly ...Det er en af de mest ærlige ting jeg hsr skrevet, det virker passende at det bliver mit første i ...Jeg har egentlig altid været ret sikker på, at jeg faktisk dur til noget. jeg har ihvertfald alt ...You didn't beat me my mind mind and my soul was in so much pain the kind of pain they write stori ...Er der nogen der kigger på mig som jeg kigger på dig? er der nogen der tænker på mig som jeg t ...”her hos mig” jeg hørte dig ikke gå jeg undrer mig over at jeg stadigvæk er her jeg vil ik ...
Anmeldelser (romaner, noveller, digte, film, sangtekster osv)

Her på siden finder du anmeldelser fra registrerede profiler på Forfattersiden.dk. Du kan selv bidrage ved at bedømme og kommentere - eller du kan oprette dine egne. Du bestemmer selv genren og kategorien - det vigtigste er, at du får brugt dine evner som forfatter.

Brug søgefeltet øverst hvis du leder efter noget bestemt!

Du skal være logget ind, før du kan skrive dine egne anmeldelser!

Titel: 'before the fall' af noah hawley