Forfattersiden.dkForfattersiden.dk kræver login, før du selv kan bidrage med indhold

Forfattersiden

”jeg vil hjem” solen er for længst gået ned jeg faldt i søvn uden at se dagslyset vi kæmp ...”livstidsædruelighed” jeg ved ikke hvad han føler det er okay jeg ryger mine cigaretter og ...Det er mandag morgen og verdenen er stadig til grin, jeg spøgte altid mig selv med at alle mine m ...Det hele sidder fast i halsen. jeg kan kun kvække som en frø. sidder jeg i åens kant. venter p ... ”afvisninger” bruger tiden på at vente og forvente og før du ved af det føler du dig gamm ...Jeg har gjort det i lang tid, til punktet hvor jeg ikke kunne trække vejret. altid holde et smil ...Hun leder med ivrighed efter sin identitet ligesom harry potters søgen efter salazars medaljon el ...”2020” tidløs tankegang et nyt år snart kommer fremtidsdrømme og visioner imens jeg lytter ...Jupiters storm jeg kaster mig ind i jupiters storm og lader mig følge af koldfrontens fortrop. h ...”tro” at have tiltro til mig selv kan ligge på et meget lille sted men for 8 år siden begyn ...”det kan ikke blive ved sådan her, mor.” elena satte det halvtomme glas med appelsinjuice n ... er bare tæ'r i øsregnvæ'r viftende, piskede strå peger mig hver sin vej hjem er ov ...Og det var svært, for vi elskede hinanden. jeg troede tiden havde gjort sit arbejde. langt om l ...”jeg er begyndt at smile igen” ringede til min faster hun skulle holde tidlig juleaften for h ...[endart] er en kunstnerisk platform for musik, podcasts mm. vi vil gerne lave en podcast, lidt i ...[endart] er en kunstnerisk platform for musik, podcasts mm. vi vil gerne lave en podcast, lidt i ...[endart] er en kunstnerisk platform for musik, podcasts mm. vi vil gerne lave en podcast, lidt i ...Når mine øjne lukker falder jeg fra grænsen mellem ozon og atmosfære ned gennem et co2-indhol ...Jeg begraver mig i dybe elvedale med morfeus hænder om min hals danser orgiastisk med nyx i flods ...”forbudt kærlighed” som varm sommerregn overlever jeg det hele jeg overlevede en psykisk bes ...
Anmeldelser (romaner, noveller, digte, film, sangtekster osv)

Her på siden finder du anmeldelser fra registrerede profiler på Forfattersiden.dk. Du kan selv bidrage ved at bedømme og kommentere - eller du kan oprette dine egne. Du bestemmer selv genren og kategorien - det vigtigste er, at du får brugt dine evner som forfatter.

Brug søgefeltet øverst hvis du leder efter noget bestemt!

Du skal være logget ind, før du kan skrive dine egne anmeldelser!

Titel: 'before the fall' af noah hawley